خاطرات کاغذی

ببینید | گوفی و مکس

جعبه اسباب بازی یک مجموعه آموزشی و بامزه برای نونهالان بود.موشی نارنجی رنگ با چشمانی خمار در آیتم های زیر یک دقیقه خیلی ساده راه حل های ساده برای انجام کارهای روزمره گروه سنی خردسال را آموزش می داد البته خیلی از راه حل هایش خیال پردازانه و به دور از دنیای واقعی بزرگسالان بود.
کد خبر: ۱۴۱۹۰۳۴
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 51

دنیای فانتزی این موش در انتخاب دوستش هم تعریف می شد. فیلی آبی رنگ که قدوقواره اش بسیار کوچکتر ازموش بود ومثل یک حیوان دست آموز پشت سر او حرکت می کرد و البته به موقع توانایی هایش را هم به رخ موش می کشید. 

«جعبه اسباب‌ بازی» با عنوان اصلی «نمایشی با حضور موش»، (به زبان آلمانی: Die Sendung mit der Maus) یک مجموعه ترکیبی آموزشی صامت بود که سال ۱۹۷۱ توسط تلویزیون آلمان ساخته شد و به هنگام پخش به آن لقب «مدرسه کشوری» داده‌ شد.

در آن سال‌ها،تولید چنین برنامه‌ای بحث‌برانگیز بود چراکه قوانین آلمان،تماشای تلویزیون را برای کودکان زیر۶ سال ممنوع کرده بود. آموزگاران و مربیان کودک در آغاز، پخش این برنامه را محکوم کردند چون آن را برای رشدونمو کودک مضر می‌دانستند اما امروزه آن را برنامه‌ای مؤثر در انتقال اطلاعات به کودکان می‌دانند.این برنامه تلویزیونی بیش از ۷۵ جایزه دریافت کرده است و نخستین پایان‌نامه دکترا درباره آن سال ۱۹۹۱ میلادی ارائه شد.

کارگردانی این مجموعه کارتونی خلاق را مشترکا «دیترسالدکی»، «گرت کاسپر مونتفریگ»و«آرمین مایوالت» برعهده داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها